Więcej o prawej stopie Joela Embiida

18
fot. instagram.com
fot. instagram.com

Mam nadzieję, że ten obrazek powyżej nie będzie tym co za 5 lat najlepiej będziemy pamiętać z kariery Joela Embiida…

Napisałem rano o kontuzji prawej stopy Joela Embiida, przede wszystkim zastanawiając się czy nie jest to element gry jaką prowadzi jego agent Arn Tellem.

Chesz czytać dalej?

Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.

Subskrybcja

Uzyskaj dostęp do
pełnej treści artykułów.
Poprzedni artykułOptymizm wobec Rose’a, Coach K da mu szansę?
Następny artykułDaryl Morey w poszukiwaniu swojego Graala

18 KOMENTARZE

  1. Niewiarygodne. Po obejrzeniu filmików na YT byłem ciekaw tego gościa jak dawno nikogo, a tu może się okazać ze rok straci (wiem, mówią 6 miesięcy, ale po tym to zazwyczaj rok – nieważne jaka fizjonomia).

    No cóż Cavs wygrali znowu los na loterii ale los bywa złośliwy. Embiid to dokładnie to co powinni brać, a teraz – wezmą Jabariego, tez niezłe ale z całej trójki pierwszej – dla kogoś zrobił się kłopot. Ciekaw jestem z jakim pickiem skończy Embiid.

    Lubię to: 0
      • Gdybym był GM, nie brałbym go. W tak mocnym drafcie wolałbym wziąć zdrowego, pewnego gracza, jakbym miał np numer 20 i Embiid ciągle byłby dostępny.
        Problemy z plecami, stopą w tak młodym wieku. Ciekawe co będzie dalej. Szkoda go.

        Lubię to: 0
        • Gdybym byl GM Cavs Cavs zszedlbym do picku 3. Opcja 1: pick 3 + young. Opcja 2 (taka w rozowych okularach): pick 1 + waiters za 3 + 10. 76 dostanie upragnionego wigginsa i SG do s5 a Cavs pozbeda sie problemu za i tak wysokie picki. Tak czy inaczej dostana embida a moga sie jeszcze dodatkowo wzmocnic. Wymiana z jazz za pick5 + faworek bardziej ryzykowna,chociaz tez nieglupia w sumie. (Favors > young , ale embid do 5 moze nie dotrwac) w wielkim skrocie latalbym pozycję nr 5 aa potem dzwonil do Bronka i blagal zeby wracal, ewentualnie podpisal denga. Fajnie byloby zostac gm cavs. Spory burdel do ogarnięcia.

          Lubię to: 0
  2. Maciek, z wielkim smutkiem to pisze, ale fakty sa nieublagalne: it’s over.

    OVER.

    Czas wywiesic biala flage. Operacja + pol roku pauzowania. Plus problemy z plecami. Sory, ale tego nie da sie przeskoczyc.

    Zeby nie bylo; ja jestem WIELKIM fanem talentu embiida, ale jezeli jestes polamancem, to tego nie da sie przeskoczyc, zwyczajnie, po ludzku. Kazdy franczyz musi sobie zadac pytanie: czy kariera ala Yao jest dla nas wystarczajaca? 80% klubow odpowie prosto: „nie-e”.

    Dlatego dla mnie Embiid poza Top10. Smutne, ale zdrowie jest nieublagalne. A tak sie jaralem…

    Lubię to: 0
    • Możemy się założyć ale wciąż Embiid na 100% będzie w top10, a ja uważam ze nawet top5 ma realne szanse. Ktoś zaryzykuje – zobaczysz. Chłopaki z Grantland chyba nawet stawiają na 3 pick. Ktoś kto przytankuje jeszcze rok i nie potrzebuje robić składu na już. A talent gość ma wielki, tego mu się nie da odmówić. Ze zdrowiem gorzej…

      Lubię to: 0
    • Też mi się wydaje, że wypada poza TOP10. Zwróćcie uwagę, że to porównanie do Yao wypada na niekorzyść dla Embiida, bo przecież dopiero w NBA zaczną się prawdziwe obciążenia (82 mecze/sezon, wzrost masy, gra z atletycznymi obrońcami.

      Chyba, że wszystko przesądza to, ze stopa Yao była specyficzna.

      Lubię to: 0
  3. Kość łódkowata (łódeczkowata) ma to do siebie, że zarówno w środreczu jak i śródstopiu jest najsłabiej ukrwiona co powoduje wydłużenie czasu jej gojenia o około 40%-50% w stosunku do innych kości w jej pobliżu…ogolnie masakra w leczeniu i rehabilitacji..

    Lubię to: 0
  4. nie wiem, co myslec o tym gównie.

    strasznie skompliwkowało to sytuacje Hinkiego. Miał sporo mocnych kart, zeby ugrać w tym drafcie własciwie dowolnego zawodnika z wielkiej trójki, a do tego jeszcze jednego z 10 (lub wyzej, gdyby oddali 2nd roundery, czy Thadda)

    Dzisiaj okazuje się, ze 3 pick to o 1 za nisko, zeby dostać największą gwiazdę draftu.

    Kto zdecyduje sie na Embiida? Czy Vonleh nie będzie najlepszą opcją po wybraniu Parkera i Wiggiego? Co z Dante Exumem – czy wspólnie z Pelniką zamiesza w głowie GMowi Bucks/Cavs, tak abyśmy mieli szansę na Parkera/Wiggiego?

    Pytań jest coraz więcej, gra się toczy, a ważne decyzje coraz bliżej..

    Lubię to: 0
  5. Myślę, że skoro w tak słabym drafcie Noel wypadł poza top 5 to Embiid też może wyskoczyć poza 10.Sullinger do momentu kontuzji też we wszystkich mockach szedł z numerami 5-6 a później skończył pod koniec drugiej dziesiątki.Kontuzje stopy + plecy na takim etapie kariery to nic dobrego a przecież prawdziwy wysiłek dopiero się zacznie.Szkoda, że tak wielki potencjał na starcie profesjonalnej kariery wygląda jak Varejao.

    Lubię to: 0
    • Za przeproszeniem, ale pierdolicie glupoty. Nie wypadnie poza top 6/7. Nie wyglada jak varejao. Wiem, ze to inny rodzaj kontuzji, ale sytuacja z blakiem griffinem, mialo sypac sie kolano a w tym roku po kontuzji cp3 nr3 gracz ligi. Ktos zaryzykuje i dostanie centra topowego na kilka sezonów. Kwestia na jak dlugo, ale zeby to ogarnac trzeba analiz i wiedzy czysto medycznej.

      Lubię to: 0
      • No to posłuchaj sam siebie, najpierw mówisz że pierdolimy a później piszesz o centrze na raptem kilka sezonów.Pokaż mi teraz GM-a który weźmie z wysokim pickiem gracza mając świadomość że ma przed sobą tylko kilka lat gry na wysokim poziomie?

        Lubię to: 0