PIERWSZA RUNDA
DRUGA RUNDA
TRZECIA RUNDA
91. Obiboki (Billups 05/06, Embiid 18/19, Hayward 16/17): Shane Battiere 2007/08
SHANE BATTIERE
Mając trzech graczy, którzy wymiennie mogą wziąć na siebie ciężar zdobywania punktów nie musimy martwić się o atak. Nie potrzebujemy highlightów czy nazwisk, a graczy wygrywających, takich którzy gdziekolwiek by nie byli, to tworzą drużynę z mistrzowskimi aspiracjami. Zawsze w topie, aczkolwiek nie zawsze na świeczniku. Cichy bohater – Batman The Battle – Shane Battiere.
Jego CV jest długie: 2x NBA Champion, NCAA Champion, NCAA Final Four Most Outstanding Player, 2× NBA All-Defensive Second Team oraz nawet NBA Teammate of the Year (bo w tym przypadku chemia jest ważna). Nie licząc dwóch pierwszych sezonów w NBA procent zwyciestw to niebagatela 63%. Mało? Szybkie przypomnienie:
Finały NBA 2013, siódmy mecz: Mr. Bosh 0 pkt, Mr. Allen 0 pkt. Jak to się stało, że Miami zdobyło tytuł? Kto uratował big 3 (dla niektórych big 4)? Kto uratował legacy Lebrona? Kto bronił Duncana w ostatniej akcji meczu? 6 trójek, elitarna obrona. O tym co CB4 i Jesus Shuttlesworth (uwielbiam) musieli robić mu w szatni po mecz chodzą legendy. Dość powiedzieć, że chłopaki już nigdy nie wrócili na szczyt i szybko skończyli swoje kariery…
Ale,ale , ale przemyśleliśmy wszystko i żeby nie było płaczu:
– że za silna drużyna,
– że tak to ja nie gram,
– że to nie fair bo wybierają ostatni i mają łatwiej
– że kurde, kurde już mają super team a jeszcze przecież wybór numer 150!! Upsss 147!!
– że złodzieje,
Postanowiliśmy, iż bierzemy nie weterana a pana Batmana z prime’u, z sezonu 2007/08
Aby przybliżyć jego postać nie będziemy skupiać się na cyferkach, gdyż nie tam tkwi siła tego gracza. Shane to przede wszystkim (i przed wszystkimi) elitarny obrońca na obwodzie. Zawsze krył najlepszych graczy w lidze. Działał na układ nerwowy przeciwnika niczym jad drzewołaza żółtopasego (dzięki netflix) Jego szybkie, ręce zawsze były gotowe przerwać kozioł rywala a jego fizyczność i szybkość dominowała skrzydłowych oraz guardów i wypychała ich daleko poza strefę komfortu . To przede wszystkim jeden z najinteligentniejszych graczy, który do każdego przeciwnika indywidualnie dobierał sposób krycia studiując jego ruchy i ćwicząc prace stop. Dzięki temu genialnie czytał grę i wiedział co zaraz się wydarzy na boisku zapobiegając tym samym ścięciom lub podaniom. Tako rzekł o nim król:
He’s probably the No. 1 smartest basketball player and person I’ve been around,’ said Heat forward LeBron James.
To plaster na pozycje 1 do 4. Podczas swojej gry kryl i zatrzymywał takich graczy jak Kobe, Kevin Durant, Lebron James, Dwayne Wade. Kobe nawet chciał wytatuować sobie jego rękę na twarzy bo tak się do niej przywiązał. Niestety nie zdążył…
W ataku to bardzo solidny strzelec zza łuku. który potrafił inteligentnie zająć pozycję. W dzisiejszej koszykówce mógłby częściej rozszerzać grę w rogach boiska i grac jako 4. Shane to też dobry podający oraz świetnie kończący gracz od linii. Jest playerem, który jeśli trzeba weźmie na siebie ciężar najważniejszych rzutów. To jemu chcesz podać piłkę w meczu nr 7 finałów bo wiesz że nie zawiedzie.
Szukając małych przewag nie bez znaczenia jest również to, że zawsze trzymał dyscyplinę na boisku statystycznie tracąc piłkę 0,9 razy na mecz podczas swojej kariery. Chauncey mówi, że ‘0,9 to nie liczba’ patrząc gdzieś w dal, Gordon kiwa potakująco głową poprawiając spadającą maseczkę, Joel drapie się po głowie zastanawiając się co tu się właśnie odjaniepawliło…
Season | Age | Tm | G | FGA | FG% | 3PA | 3P% | FTA | FT% | TRB | AST | STL | BLK | PTS | ORtg | DRtg |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2007-08 | 29 | HOU | 80 | 11.3 | .428 | 6.7 | .377 | 1.8 | .743 | 7.4 | 2.8 | 1.4 | 1.6 | 13.6 | 117 | 103 |
kto w tym zespole będzie grał na czwórce?
Podbijam.
Sądząc po argumentacji Battier(E) i mi się ten wybór nie podoba, bo zamiast elitarnego obrońcy na obwodzie będą mieli za małego obrońcę na PF. Podobna sytuacja co z wyborem Bowena – idealny zadaniowiec i skarb w tej grze, ale zły wybór do danego zespołu.
Może też grać wymiennie z Haywardem na SF i SG – lub po prostu wingmani w nowocześniejszej, bardziej position-less koszykówce. I wtedy to wygląda super. A jeśli ma być PF to zgadzam się, zmarnowany potencjał.
O proszę. Kolega Sledzinski widzę, że nie za bardzo rozumie basket :)
Mozesz uargumentowac co jest zlego w wyborze Bowena do jego składu?
Czy moze dobór jest zly dla zasady? Mało jest -póki co – lepiej ułożonych i zbalansowanych teamów.
ale pisz że on jest do twojego składu a nie jakiegoś “jego”, chyba że to jakieś alter ego?
Slaba nadinterpretacja.
To jest oczywiste, że to moja drużyna.
Ułożonych i zbilansowanych? W zespole Allen – Bowen – Melo nie ma na ten moment ani nikogo prowadzącego grę, ani żadnej opcji do gry pod koszem. Mają za to w ataku trzech strzelców, z których tylko Melo generowałby podwojenia, ale nie będzie tego robił grając wyłącznie na czwórce, na co jest skazany po wyborze Bowena. Obrona też nie jest rewelacyjna w porównaniu do składu np. George – Klay – Rondo. Po pierwszych dwóch rundach duet Melo – Allen był w moim top 5 zespołów, ale Bowen idealnie pasowałby do zespołu z kreatorem gry, wiodącą opcją podkoszową albo najlepiej jednym i drugim. Tutaj nie ma nic z tego i nie przeceniałbym typowych zadaniowców defensywnych jak Bowen w grze o sumie talentu większej niż ma to miejsce w rzeczywistości.
1. Wiesz, że to nie koniec składu i zostanie jeszcze wybrany rozgrywajacy i podkoszowy? Jak można zarzucać komuś brak rozgrywającego przed końcem gry?
2. Bowen strzelec?
3. Sugeruje obejrzec/poczytac jakim graczem był Ray Allen na początku wieku.
Tak jeszcze o tym ze za maly obronca na PF. Robert Covington PF/C – 201 cm wzrostu i 95 kg. Battier 203cm i 99 kg.
Jest jeszcze 1 runda, dajcie chlopakom szansę uzupełnienia składu. Teraz z takim wysokim wyborem na pewno pozamiatają :D wybór nieco dyskusyjny ale pasuje do koncepcji, sami dobrzy obrońcy i strzelcy za 3
Nikt nie napisal ze Battier bedzie ustawiony na 4. Jedynie stwierdzilismy ze moze grac jak 4 w rogu i kryc czworki. Koledzy powyzej uwielbiaja negowac wszystko. Mamy jeszcze piaty wybor ktory dopelni wszystkiego. Dla nas battier to wingman magacy rowniez grac SG. Nominalnie nie bedzie 4. Mamy wielu multipozycyjnych graczy i wiele kombinacji. Embiid moze byc 4 JESLI ZECHCEMY.
Mamy zdradzić kolejny pick? :) Stawiamy na multipozycyjność graczy. Zarówno Gordon jaki Shane to nominalne 3, z tym, że Shane grywał też na 2 a Gordon na 4. Do tego ich parametry fizyczne są dosyć zbliżone. Wiadomo, że ciągle Eddy Curry jest wolny a wtedy może Embiid na 4? :)
Maciek ewidentnie zdegustowany błędem w nazwisku, ale fakt faktem, wypada wiedzieć kogo się wybiera
To jeden z moich ulubionych składów. Underdog z ostatnim numerem. Monolit defensywny bez żadnych dziur, a z dwoma świetnymi obrońcami i dwoma “tylko” dobrymi ale aktywnymi i inteligentnymi. W ataku mają wszechstronnych i fajnie dopasowanych graczy którzy potrafią zdobywać punkty na różne sposoby. Jaram się i czekam na steal z 147 pickiem, będziecie w moim top5 pewnie.
Ps. Chłopaki mają rację dobierzcie PF a Shane niech obwodowych męczy
Z tych dwóch graczy Battier grał 1% na dwojce a Gordon nic. Wiem że fantasy draft ale jak któryś będzie grał na dwojce to ocena danego zawodnika powinna być niższa.
A ty komisarz? Ten wybor jest tak dobry ze kazdy probuje teraz zdyskredytowac. Battiere byl ustawiany na dwojce, nie bedzie mial problemu tam grac. Moze tez byc wingmanem.
Ten “Battiere” jest tylko przykładem że jak w sezonie który jest wybrany gral tylko na pozycji numer trzy to jak będzie w grze draftowej wystawiony jako dwójka to dla mnie produktywność takiego zawodnika SPADA więc ocena będzie niższa. Ja tak będę do głosowania podchodził a jak inni to ich sprawa.
Gosc potrafi zagrac na kilku pozycjach, w czym tu problem? Sezon pozniej byl juz SG jak i dwa sexony wczesniej. Niby oduczyl sie czegos? Tym bardziej w nowoczesnej koszykowce roznice miedzy pozycjsmi sie zacieraja. Nawet Embiid gra raz 4 raz 5 i co posiadanie moze grac inaczej. Mamy poki co idealny sklad do gry 5-0, 4-1 i taki byl zamysl.
Ale w czym tutaj widzisz problem? Chyba nie kwestionujesz jego zdolności do krycia SG? W ataku może grać jako SF, Hayward jako SG. Zresztą jaka jest różnica w dzisiejszej koszykówce pomiędzy pozycjami 2 i 3?
Nie chcę być tutaj adwokatem, te wybory same się bronią ale stwierdzenie, że żaden z dwójki Hayward/Battier nie może grać na pozycji nr 2 jest totalnym czepialstwem. Hayward jako typowa dwójka może i nie spędził w danym sezonie za dużo czasu ale czy to oznacza że nie można go tam ustawić? Grał tam, gdzie trener go potrzebował, poza tym jest np taki prosty podział na pozycje: rozgrywający, wingmani, wysocy. Pozycje 2/3 totalnie się zatarły na przestrzeni lat i trzeba być ignorantem żeby tego nie zauważyć. Nikt tu nie mówi o wystawieniu Haywarda jako centra bo to byłoby bardzo odklejone od rzeczywistości. Ale jeśli Battier(e) jest w tym składzie trójką to wszystko gra i to bardzo dobrze gra jak dla mnie. Jest Point God, dwóch wingmanow, z których 1 może grać dużo na piłce, center i go to guy w 1 osobie Embiid, tutaj nawet Luis Scola wystarczy w 5 rundzie :)
Wybrali by sezon w którym chociaż trochę któryś z nich grał na dwojce i nic bym się nie czepiał. Ale po to wybiera się sezon by zawodnika dostosowac do zespołu a nie dla lepszych statystyk. Swoją drogą Po drugiej rundzie byli w moim Top 3…
Postawienie na Battiera pokazuje, że na statystyki nikt tu raczej nie poluje. Hayward z sezonu 16/17 ma w swoim CV granie wcześniej na dwójce, pokazał że umie więc jaki problem go tam ustawić na potrzeby drużyny. Idąc tym tropem u Woodena Duncan może grać tylko na PF? Nie oczekuję odpowiedzi, dla mnie sprawa wyjaśniona. Peace!
Tu nawet nie chodzi o to że to fantasy draft. Pozycje od lat zlewają się i ewoluują, mieliśmy Houston grające na dwóch rozgrywających, Boston ma trio Tatum-Brown- Hayward i de facto ustawienie PG-F-F-F-C. Mamy shooting guardów jak Harden i jak Danny Green, jakie ma znaczenie to że obaj są wpisani jako SG jeśli ich gra jest zupełnie inna. Wymagać ścisłego przypisania to byłby absurd i archaizm. Zarówno Battier i Hayward bronili shooting guardów. W ataku są dobrym dopasowaniem, nie widzę żadnego problemu.
Dzieki Powazny Zuk. Wlasnie tak myslelismy o naszym skladzie. Pjona.
Z ciekawosci spojrzalem na twoje wybory Zbiku-Nashville Wildcats prawda?
Dodatkowo w zależności od tego kto zostanie dostępny mamy duże pole manewru. Carter może grac jako SG lub SF, Amare PF lub C. Więc na ostatnie dwa wybory możemy wybierać zawodników z 4 pozycji.
Cartera wziales z sezonu w ktorym gral na SF a Amare z sezonu w ktorym gral na C.
Tak tylko to tu zostawie bez komentarza bo to wiecej niz 1000 slow.
Chętnie bym z tobą pogadał o tym przy browarku przyjacielu.
Spoko pogadamy o tym przy 102 wyborze 😜
Battier spoko. Podróbka Bowena. Jakies 3-4 razy gorsza :)) Ale fajny czlowiek – tak mówią. Trzeba szanowac.
Bowen taki gracz, ze w koncowce na styku dylemat czy go trzymac czy zdjac z uwagi na fatalne FT %
Brawo :) Zanim coś takiego napiszesz, to sprawdź ile rzucał osobistych w trakcie meczu. Jak juz sprawdzisz, to na pewno sam zrozumiesz jak wielkie straty poczyniał dla swojego zespolu pod tym kątem. Że też najlepsi trenerzy na świecie przez naście lat nie wpadli na tą blyskotliwa taktykę, żeby go faulowac w końcówce? Ciekawe dlaczego 🤔
Przecież był na parkiecie tuz obok, kryjąc Twoją gwiazdę…
Nie ma co, mając kawał gracza z ELITARNYM :) skillem do obrony, dojebać się do nic nie znaczącego detalu…
Brawo :)
Odpowiedzialem tylko na Twoj pogardliwy komentarz. Okej ciesz sie z Bowena. 😊
Ray Ray ma sie dobrze w swojej ekipie i nigdzie się nie wybiera :)
Wasze wydanie Battiera jeszcze nie spotkało ani Bosha, ani Allena w 2007. Czy bedzie podróżował w czasie?
David Stern, widzę że starasz się bronić swojego Bowena i dyskredytować Battiere, ale zaczynasz robić to już w rozpaczliwy sposób, więc dobra rada – skończ już.
Sorry, ale przelało mi sie. Byłem cierpliwy, ale na pisanie glupot i uzywanie z dupy argumentów będę reagowal.
Jako, że wysyłałem ten ‘artykuł’ do redakcji biorę winę na siebie.
Dziękuję za subtelne wskazanie literówki w nazwisku.
Z Shanem już odbyliśmy zooma i wszystko sobie wyjaśniliśmy. Odwiedziny starych kolegów: Ray -Ray i Bosha załatwią sprawę. Chłopaki chętnie powspominają stare czasy.
pozdrawiam wszystkich graczy
A on do Bosha i Allena będzie podrozowal w czasie? Bo tutaj chyba Battier z innego sezonu…
David Stern.. Chlopie.. daj na luz… To zabawa. Jizas.
Manny Emha… chłopie, wiesz kto napisał ponizszy komentarz pod pickiem Raya Allena?? Poznajesz? :))
…”Ale wybrany został gracz 25 letni który chyba w bieżącym sezonie wszedł po raz 1 dopiero do All Star. Więc te wszystkie ważne mecze i laurki dopiero przed nim. O to w tej grze chodzi aby zdecydować się czy ważniejsze doświadczenie czy atletyzm i finezja.”
Szkoda mojego czasu. To sa dwie rozne kwestie. Wyraznie napisalismy ze biezemy Batmana z prime’u a nie weterana.
Widać, że Wasz skład budzi respekt, bo zaczyna się klasyczne, polskie “jechanko”. Co do oceny czy skład jest dobrze ułożony zaczekajmy do końca, chociaż np. Gordon nawet w bezpozycyjnej koszykówce Stevensa nie gra jako dwójka.
Tak, mam takie samo odczucie ze uwiera co poniektorych jak dobra jest to druzyna. Sami tez nie wiemy kogo uda nam sie dobrac jako 5. Wiec i celowo nie przyipisywalismy pozycji. Hsyward to dla nas drugi kozlujacy, kreujacy gre innych jsk i shooter. Potrafi penetrowsc, grac pnr, rzucic i offball. Komplet jakkolwiek bysmy go nie nazwali. Na ten moment stwierdzilidmy ze latwiej bedzie dobrac 4 niz elitarnego obronce na obwodzie – Battier.
W Bostonie gra raczej SF czasem PF bo taka koszykówka teraz. Shane ma 203cm, 99kg i grał na SG/SF Hayward ma 201cm, 93kg i gra na SF/PF.
Nie no, świetny wybór i jeszcze ciekawszy, sprawiający czystą przyjemność czytania, opis, a paru marudów-z koziej dupy znawców jęczy. Z resztą jak pod każdym wyborem.
Ta zabawa jest świetna, jedynym minusem to to, że jak wchodzę w komentarze i widzę non stop te same nicki marud ktorym wiecznie coś nie pasuje, nie ważne co byś zrobił :).
ej no Sitarza w zbiór koziej dupy nie wciągaj. świetny team ale wyczuwam możliwość konfliktów wewnętrznych spowodowanych przekręceniem nazwiska SB. ja za takie “Baterie” na drafcie, powtórzone kilkukrotnie, bym się wkurwił. i możliwe, że poprzez rozterki wewnętrzne nie grałbym z pełnym zaangażowaniem dla takich GMów
Już pisałem, że wszystko sobie wyjaśniliśmy i panienki wysłaliśmy. Wiadomo, u jednych ludzi ta zadra będzie tkwić, ból narastać aż w końcu wybuchnie w czasie meczu, a u innych szybko zostanie zapomniana. Daliśmy sobie ten sezon, żeby ocenić czy nadajemy na tych samych falach, Shane dostał słowo od nas, że w jeśli a rok coś będzie nie tak, nie będziemy blokować jego odejścia.
Napisalem z przekąsem, że Bowen jest 3-4 razy lepszy od Battiera. Bo taka jest moja opinia :))
Reszta to już tylko odp na glupoty wypisywane w komentarzach i uświadomienie niektorym, ze pod innymi postami zarzucają dziwne rzeczy, tylko po to, żeby samemu robic to samo chwile później.
Pzdr i Peace dla wszystkich ;)
Przestan juz spamowac… 😊 Masz racje zaslugujesz na Bowena. Jest zajebisty, nawet 4.75 razy lepszy. ciesz sie.
Manny Emha zaznajom sie z terminem hipokryzja.
Mamy chyba pierwszą “rivalry” :D
Mój ulubiony skład z tych które na ten moment mają wybranych 4 graczy.
Wooden, Twoj sklad juz raczej pozamiatany. Masz dwoch PF (duncan, kirilenko) i SF. Kogo bys nie wzial grasz w czterech.
To prawda, kogo Wooden by nie wziął w następnej rundzie, to po niej będzie miał 4 zawodników xD
Sluszna uwaga Watsonie. 😜
Jeśli myślisz że Duncan będzie u mnie grał na PF to… Ojej.
Duncan z tego sezonu to PF i nabijam sie z kolegow, dla ktorych pozycja widniejaca w danym sezonie obok gracza na wikipedii czy gdzies to mus i obowiazek inaczej sie nie liczy.
Boże człowieku odpuść. Poprostu przekazałem Ci swoje kryteria oceniania. Każdy ma prawo do swoich. Ale widzę że masz jakis kompleks jak ktoś ci nie będzie słodził i próbujesz jakoś odreagować…
Ps. Duncan akurat grał na obydwóch pozycjach😉
Ja też mogę też się z kimś poklócić? Może zacznę: twoją stara ma wyższy usage niż Iverson w Finałach 2001.
Bracie, musisz sprecyzować, czy mówimy generalnie tak multipozycyjnie czy jednak konkretnie o np. dwójce?
Twoja stara ma większy przebieg niż Vince Carter. I nadal lubi “dać z góry”.
Twój stary myśli, że Michael Kidd-Gilchrist to 3 różne osoby.
A Dr J. przyjmował w gabinecie.
Twój stary myśli że Jordan na starość się wybielił i molestował małych chłopców.
Twój stary myśli, że Detlef Schrempf to niemiecki okręt wojenny.
Twoja stara myslala (i nie tylko 😜) ze Shane Battiere ma francuskie korzenie 😂
Moja miała rację, ale twoja stara nie wiedziała jak się to zapisuje: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battier
🤣
Twój stary myśli, że Fantasy NBA to gejowskie porno.
To jest zacne 😁
Detlef tez dobry.
60 komentarzy najs. Lejce puszczają im bliżej końca gry. Napięcie rośnie z każdym wyborem :D
Będzie jakiś wybór dziś, czy “Bowenowcy” nadal dopieszczają diss na “Battiere’owców”?
Czekamy wszyscy aż redakcja wrzuci