Podwyższamy ceny za subskrypcję

39

Jest rok 2030, wczesny wieczór. Pod jednym z pomników w Warszawie grupka ludzi. Pomnik to statua upamiętniająca bohaterskiego „Szóstego Gracza”, profesjonalny portal o koszykówce NBA, który w trakcie inflacji w Polsce nigdy nie podniósł cen. „Szkoda tylko że już nie istnieje” – szepcze jeden do drugiego.

Długo nie chcieliśmy być kolejnym miejscem, które sięgnie głębiej do Twojej kieszeni w tych i tak niełatwych czasach. Wreszcie zmuszeni jesteśmy jednak to zrobić, żeby móc dalej prowadzić naszą unikatową chyba nawet w skali świata stronę o naszej ulubionej lidze.

Od 11 kwietnia ceny za subskrypcję wzrosną na naszym portalu do: 29.9 zł za 1-miesięczną subskrypcję, 74 zł za 3-miesięczną i 249 zł za 12-miesięczną. Jeżeli masz aktywny, odnawiający się abonament na naszej stronie, nie musisz nic robić. Kolejna opłata zostanie pobrana już po nowej cenie.

Istniejemy już od prawie 11 lat i każdego dnia zajmujemy się relacjonowaniem i komentowaniem NBA. Robimy to w czasach postępującego upadku prasy i kolejnych zwolnień w branży dziennikarskiej. Dzięki subskrypcji otrzymujesz od nas tylko to czego szukasz, bez reklam w środku tekstu, bez wyskakujących reklam zajmujących pół ekranu – podkasty także nieprzerywane minutowymi reklamami. Chcielibyśmy móc dalej to robić, z każdym kolejnym dniem uzyskując unikatowe doświadczenie, które pozwoli nam opowiadać o NBA na przestrzeni dziesięcioleci. Mamy nadzieję, że z nami zostaniesz:)

Adam Szczepański i Maciej Kwiatkowski – właściciele „Szóstego Gracza”

39 KOMENTARZE

  1. Ja nie widziałbym nic złego w tym, abyście podczas Palmy reklamowali jakieś produkty. Powiedzmy sobie szczerze – każdy to robi, i jeśli ktoś nie ma ochoty tego słuchać to po prostu przeskipuje.
    Tak samo nie miałbym problemów z tekstami sponsorowanymi(jakieś sprzęty sportowe itp) tak długo jak są w temacie basketu.
    O ile wiązałoby się to z nie podwyższaniem abonamentu oczywiście.

    0
    • Kto się będzie reklamował dla zamkniętej grupy abonentów? Za mała grupa ludzi żeby to się opłacało – reklamy mają sens w swojej masowości – jeśli na 100 osobników 2 kupi, więc jeśli reklamę obejrzy 10000 osób to kupi ok. 200 osób. A ilu jest abonentów na 6G?
      Poza tym reklamy to coraz większa pokusa na clickbaity żeby zwiększać oglądalność reklam. To zawsze się kończy obniżeniem jakości kontentu. To byłby początek końca 6G takim jakim jest – zbliżyłby się poziomem do Probasketu.

      0
      • Szczerze to nie mam pojęcia czy są ludzie gotowi zapłacić za reklamę/ treści sponsorowane. To już jest w gestii Maćka i Adama, żeby ewentualnie zbadać taką możliwość jeżeli przyzwolenie ze strony abonentów będzie wystarczające.

        Co do obaw odnośnie obniżenia jakości kontentu:
        Jak już niektórzy wspomnieli, próg bólu za niedługo może być przekroczony, i zwiększanie abonamentu nie zrekompensuje utraty użytkowników dla których 30zł+ miesięcznie za teksty o koszykówce to za dużo.

        Summa summarum, wolę szóstego gracza z odrobiną śmieci/reklamami niż nie mieć go w ogóle.

        0
  2. Wiadomo, że każdy ma swój próg bólu, więc może być tak, że ktoś będzie zmuszony zakończyć subskrypcję nawet rozumiejąc powody Waszej decyzji. Ja zostanę, bo chociaż mam czasem uwagi krytyczne, to bardzo doceniam Waszą pracę.

    A jeśli kiedyś wprowadzicie w sposób cywilizowany reklamy czy sponsorowany kontent – to też się nie obrażę.

    0
  3. To poświęcenie naszych kieszeni wymaga chyba zdecydowanych ruchów społecznych… Potrzebny jest zjazd w miejscu, gdzie kiedyś nie powstanie pomnik Szóstego Gracza, byśmy w swej rozpaczy, zajrzeli wspólnie do jakiejś pysznej butelczyny… Na pohybel inflacji, wojnie, plecom Bena Simmonsa!!!

    Kto sie pisze?

    0
  4. Ruch wiadomy i do przewidzenia. Wszystko drożeje pensje też rosną a rodziny trzeba utrzymać. Długo nie było podnoszone dlatego skok duży. Na mnie osobiście to pewnie nie zrobi różnicy za bardzo. Ktoś pisał w komentarzach wcześniejszych że mogli by reklamy w palmie wrzucać ale na stronie delikatne. Oczywiście kwestia co komu przeszkadza lub nie. Mnie drażnią coraz bardziej na innych stronach koszykarskich ciągłe reklamy i proszenie się o wpłaty na patronie i takie tam. Dlatego między innymi nie czytam już za bardzo probasketu i zkrainynba wiem że zarówno Pacuda jak i Zarychta są wielkimi pasjonatami mają wiedzę i szanuje to co robią ale wolę tu sobie bez reklam pocztać. Tak samo keepthebeat ciągle o kasę i lajki a ostatnio że na wyjazd do stanów żeby mu ludzie wysyłali. Mnie to trochę drażni. Ale to już każdy sam musi ocenić podług siebie.
    P.S. Ale pomysł żeby redakcja w tym roku się przyłożyła i zlot zorganizowała to jak najbardziej

    0
  5. Dla mnie spoko, byleby forma pisana nie była zaniedbywana na rzecz Palmy, której nie słucham w ogóle i na której mi szczerze nie zależy (oczywiście szanuję, że innym może się podobać).

    Co do reklam, to też doceniam, ze ich nie ma. Jednak nie miałbym problemu z jakimiś nienachalnymi jeśli pomogłyby w rozwoju serwisu. Na pewno już nie podobałoby mi się product placement, czyli wpychanie niejawne produktów między wierszami.

    0
  6. Wiadomo, w pierwszej chwili jest szok bo drożej i dlaczego aż tyle ale jak się każdy spokojnie zastanowi nad tym to nie jest straszna kasa. Ile ten roczny zdrożeje?
    Nie trzaśniesz pizzy z colą 2 razy w roku i jest na tą podwyżkę.
    Róbcie dalej swoje bo to miejsce to kawał polskiej blogosfery o koszykówce, niech trwa <3

    I pomyślcie nad tymi reklamami, jak nie będą nachalne tylko delikatne i w jeszcze do tego w temacie to nie będą aż tak przeszkadzać. Fajnie jak ich nie ma ale jak mogą Wam pomóc to bardzo proszę!
    Byle by nie głupawe artykuły z lokowaniem produktu ;)

    0