GRA DRAFTOWA: PLAY-OFFY, ZASADY GRY

20
fot. Twitter

Piąta runda dobiega końca, więc chcielibyśmy przedstawić plan na rozstrzygnięcie naszej zabawy.

Na początku przedstawmy cel: zwycięstwo.

Środki do osiągnięcia celu: skład drużyny i siła perswazji.

W naszych rozgrywkach weźmie udział 30 drużyn, które wybierały w drafcie. Opisany w poście ogłaszającym rozgrywki komitet – Adam Szczepański, Maciej Misztal, Maciej Kwiatkowski – ustalił po dwóch tygodniach i wymianie 22 maili, że rozstrzygniemy naszą zabawę następująco:


I. System rozgrywek: Pucharowy (Drabinka)

1) Po zakończeniu draftu każda drużyna proszona jest o wysłanie na adres [email protected] ustalonego przez siebie rankingu 29 najlepszych drużyn po drafcie – bez uwzględnienia swojej drużyny.

2) Przesłane rankingi zostaną skumulowane w ligowy ranking, który zostanie użyty w celu rozstawienia drużyn w I rundzie w 15 par systemem: nr 1 vs 30, nr 2 vs 29, nr 3 vs 28 itd.

3) Termin na podesłanie rankingu: do 48 godzin po opublikowaniu nr 150 draftu

4) Kto nie prześle rankingu spada 5 miejsc w rozstawieniu.

5) Wyniki ligowego rankingu opisanego w punktach 1) i 2) podamy oficjalnie dopiero po zakończeniu rozgrywek

6) Do II rundy przechodzi 15 zwycięzców plus 1 przegrany, który znalazł się najwyżej w ligowym rankingu opisanym w punktach 1) i 2).

7) Drabinka turniejowa ustalona zostaje już przed I rundą. Wg niej zwycięzca pary 1 vs. 30 zmierzy się w II rundzie z jedynym przegranym, który awansował.

1-30
Najlepszy przegrany z I rundy

9-22
8-23

5-26
12-19

13-18
4-27

 

3-28
14-17

11-20
6-25

7-24
10-21

15-16
2-29

II. Przebieg meczu

Po otrzymaniu od nas informacji o swoim rywalu (wysłana ona zostanie na mail, z którego wysłane zostało zgłoszenie do ligi), drużyny mają 48 godzin na przesłanie pod adres [email protected] swojego uzasadnienia “Dlaczego pokonamy swojego przeciwnika”. Maksymalna ilość zdań: 10. Zbyt długie teksty będą ucinane.

Następnie, po opublikowaniu przez nas par i opisów na stronie Szostygracz.pl, w sondzie wskazuje się zwycięzcę. Głosowanie na każdą z par odbywa się osobno. Kto zbierze więcej głosów, przechodzi do następnej rundy. Czas na głosowanie wyniesie 48 godzin.

Pary zostaną opublikowane bez podawania pozycji rankingowych. Nie będzie faworytów i underdogów, nikt poza komitetem komisarzy nie będzie wiedział, które zajął miejsce w rankingu. Tak samo będzie również w kolejnych rundach. Ranking pozostanie tajemnicą aż do finału.

20 KOMENTARZE

  1. 10 zdań to niezbyt dużo (Piotr Sitarz dopiero zaczyna się rozgrzewać). Wniosek? Lepiej opisać ogólne założenia gry swojej drużyny przy wyborze ostatniego zawodnika. Szkoda, że część graczy nie miała tej świadomości.

    0
    • Lepszy chyba byłby pomysł z wylosowaniem dwóch liczby pomiędzy 1 a 32. Potem ustawiamy drużyny według rankingu “w wolne miejsca” i dwie z nich mają po prostu szczęście opuszczając pierwszą rundę.

      Czyli np. wylosowano liczby 2 i 5, wtedy 29 i 25 drużyna ma farta.

      Wtedy w dalszym ciągu nie wiadomo kto ma jaki ranking.

      0
  2. Mam tylko jedną wątpliwość. Przy początku zabawy sygnalizowane było że nie mają znaczenia czasy, z których pochodzą zawodnicy itd. Teraz jeżeli mamy opisać jak będą ze sobą rywalizowały teamy musimy mieć jasność na jakich zasadach gramy. Czy stosujemy przepisy obejmujące pole szarży (1997) zakaz obrony strefą (2001) hand checking (2004)? Please dajcie update w tym zakresie.

    0