NBA rządzą kobiety i nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, w jak wielkim stopniu. Wiele z nich w trakcie ostatnich lat bezpośrednio decydowało o rozwoju ligi. Pamela El odgrywała szczególną rolę będąc poważnym sojusznikiem Adama Silvera. To od sposobu w jaki komunikowała zależał to, czy kierunek komisarza zostanie przez rynek odpowiednio przyjęty. Poza jej wybitną kreatywnością była także inspiracją, jako czarnoskóra kobieta stanowiąca przykład sukcesu odniesionego na naprawdę wysokim szczeblu. Wszyscy byli więc nią naturalnie zachwyceni. Pod koniec ubiegłego roku zakończyła współpracę z NBA i zostawiła za sobą idealny produkt, niemalże samoistnie napędzającą się machinę.
NBA is bigger than basketball przyświecało Pam El przez ostatnie cztery lata. Można odnieść wrażenie, że wykonała pracę, za którą nigdy nie została stosownie doceniona. Laury spadały na komisarza Silvera jako głównego architekta. To on zdecydował o zatrudnieniu jej na stanowisku dyrektora marketingowego ligi w 2014 roku.
Chcesz czytać dalej?
Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.
Subskrybcja
Uzyskaj dostęp dopełnej treści artykułów.
Świetny artykuł, po raz kolejny pokazujący nam NBA od kuchni.
Nie zrozumiałem tylko akapitu z maskotką. Od jakiej maskotki się zaczęło? Jaka druga szansa? Dzięki jakiej decyzji odniosła sukces?
Super tematyka artykułu :)