Oto fragment z tekstu Zacha Lowe’a, który dziś w ESPN opisał dokładnie rebranding Los Angeles Clippers. Słowa Gillian Zucker, prezydent ds. biznesu w klubie:
“Słyszymy od ludzi wciąż i wciąż, że czarny kolor strojów się przejadł”
Chcesz czytać dalej?
Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.
Zaloguj się jeśli masz już abonament
Subskrybcja
Uzyskaj dostęp dopełnej treści artykułów.
Statek, też ale wymyślili. Każdy Polak wie, że to postrzygacze owiec!
Wojtek nie mógł się mylić!
Dokładnie, postrzygacze rządzą
Brzytwa do logo i golić frajerów
Kiełbasy do góry i golić frajerów , szkoda ze zainspirowali się stara Polska myślą szkoleniowa
Poprzednie logo LAC to był majstersztyk.
Zmiana na plus, jestem fanem! Teraz czas na Suns i Blazers.
Chyba poprzednio logo zaprojektował Blake Griffin na jakichś lekcjach z techniki chyba. Niesamowite że ono utrzymało się dekadę
Piękne. Tylko Co na to Compton?
Jacht właściciela w logo? Dziwne trochę, ostatnie z czym się kojarzy, to drużyna koszykówki. Nie jestem fanem, choć to poprzednie było bardzo złe. Jest dużo lepszych fanowskich wersji logo o tematyce morskiej, okrętowej itd. w necie.
Łódka – no zajebisty pomysł na logo NBA, nie ma co. W sam raz na ‘gone fishin’ i kręcenie beki po odpadnięciu w playoffs. Geniusz wymyślił, geniusz przyklepał.