Clippers mają nowe logo, morskie

10
fot. clippers.com

Oto fragment z tekstu Zacha Lowe’a, który dziś w ESPN opisał dokładnie rebranding Los Angeles Clippers. Słowa Gillian Zucker, prezydent ds. biznesu w klubie:

“Słyszymy od ludzi wciąż i wciąż, że czarny kolor strojów się przejadł”

Chcesz czytać dalej?

Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.

Subskrybcja

Uzyskaj dostęp do
pełnej treści artykułów.
Poprzedni artykułDniówka: Zmiana trenera nie odmieniła Nets
Następny artykułWake-Up: 1/2 HEAT wygrała w Sacramento, Pistons okradzeni w MSG

10 KOMENTARZE

  1. Jacht właściciela w logo? Dziwne trochę, ostatnie z czym się kojarzy, to drużyna koszykówki. Nie jestem fanem, choć to poprzednie było bardzo złe. Jest dużo lepszych fanowskich wersji logo o tematyce morskiej, okrętowej itd. w necie.

    3