Tyler Herro nie może zaliczyć ostatnich kilkunastu tygodni do udanych. W ostatnich czterech meczach Boy Wonder tylko raz zanotował dwucyfrową zdobycz punktową. W ostatnim odcinku podcastu “Inside the Paint” prowadzący – Ethan Skolnick i Ira Winderman – odkryli, że Heat mają problem ze statusem Herro, który w ostatnich kilku miesiącach stał się celebrytą.
Tyler Herro postanowił zostać celebrytą. Postanowił zostać kimś, kto nie ma za dużo wspólnego z koszykówką, takie ma prawo. Jego płatki śniadaniowe, Tyler Tuesdays, jego Chipotle, to wszystko fajne Ale wiesz co? Inni zawodnicy na to patrzą i widzą zawodnika, który robi to wszystko, a jeszcze niczego tak naprawdę nie osiągnął. Nie wiem, czy mogę określić to zazdrością, ale Tyler jest na świeczniku. Zawodnicy mówią: “Spokojnie, kolego. Jeszcze nic nie zrobiłeś” – powiedział Winderman.
Skolnick dodał:
W końcu klub zaczyna wykazywać pewien poziom zaniepokojenia. W tym konkretnym przypadku Heat są zaniepokojeni już od kilku miesięcy.
Wydaje się być naturalną rzeczą, że klub zadaje pytania na temat podejścia zawodnika do swoich obowiązków, które przekładają się bezpośrednio na jego postawę na parkiecie. Czas pokaże, czy Heat mają się czym martwić, a jeśli tak, to interesujące będą kroki przez nich podjęte.
…bo jak powszechnie wiadomo wszyscy pozostali 450 gracze NBA zdecydowanie odmawiaja udzialow w jakichkolwiek reklamach…
Myślę, że nie mieli by nic przeciwko reklamom jeśli trzymałby poziom gry z zeszłego roku lub dzięki rozwojowi go powiększył jak na młodego zawodnika przystało. Dwyane Wade też był celebrytą, ale na boisku to był top.