Między Rondem a Palmą (240): Aniołki Curry’ego

34

W dzisiejszym marszu…

Stargard nic się nie stało!

Rozważamy kandydatury MVP. I dyskusja sprowadza się do wartości relatywnych. Rozbijamy atomy na kwarki. A brodę Hardena rozdzielamy na włosy. Klasyczne Polskie Piekiełko. Czyli jak piękno lekko obsmarować kaką.

Wycieczka do Suazi!!! Hymn!

Tworzymy nasz pierwszy roboczy Top All NBA Team. Nie pada nazwisko K. Bryant. Sorry Marcin.

Szaka laka szmaka – czyli gościnnie K. Irving.

Wciskamy na siłę kogoś z ATL ale nawet policja ich nie lubi.

O tym, że J. Calipari nie zgłosił się do draftu choć mógł i o tym, że Maciek nie wie kim jest Cameron Payne (tu wreszcie pojawia się Kobe).

Potem o tym co się stało kiedy Adolf dowiedział się o tym, że Kazimierz sprzedał mu fałszywy bilet i o tym, że nikt nie powie że czarny sweter jest granatowy. Kaziu jest za brzydki i za wsciekły.

Układamy kalendarz na weekend i mnóstwo spotkań ważnych dla układu tabeli.

Umawiamy się.

[wpdm_file id=119]

Ściąganie Palmy niech umilą i na weekendowe spacery poprowadzą DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince:

Chesz czytać dalej?

Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.

Subskrybcja

Uzyskaj dostęp do
pełnej treści artykułów.
Poprzedni artykułPodsumowanie sezonu 2014/15: Rookie of the Year
Następny artykułWeekendówka: Kto z kim i o co

34 KOMENTARZE

  1. Suazi znane jest przede wszystkim z tego, że swego czasu mieli i chyba nadal mają najwyższy odsetek osób chorych na HIV, swego czasu blisko 40% ludu , stąd te 33 lata średnia długość zycia.

    Lubię to: 0
  2. Czy Stephen Curry nie jest Idealny do tej roli jaka pełni w Warriors?
    Czy z kims innym w roli Curry’ego Warriors byli by tez tacy mocni?
    System tworzy sie pod graczy jakich masz aktorów tak grasz,nie karzdy zawodnik by pasował do takiego system tym bardziej grajacy izolacje, Curry daje zajebisty Flow temu atakowi nie katuje piłki.

    Lubię to: 0
  3. troche mnie wkurza to przyznawanie MVP Curry’emu, wiadomo jest zajebisty ale on ma mega trenera, mega druga opcje i ogolnie njlepszy zespół, jeden z lepszych w historii regular season.. to tak jakby dac mvp jednemu zawodnikowi san antonio, bez sensu bo takie druzyny bazuja na składzie, systemie, trenerze itd.
    W wyborze MVP chodzi chyba o tego jednego zawodnika, który robi mega różnicę, który mimo braku pomocy (konkretnej), trzyma i ciągnie zespół do zwycięstw!
    Tak samo jak coach który z niczego zrobi dobra druzyne i wynik, jak thobodou gdy wygral COY…
    Jak dla mnie tylko Heezy i Westrbrook powinni być brani pod uwagę, no i pewnie brodacz powinien wygrać jako że cały sezon grał,
    no ale czy to co robił russel w tym sezonie nie powinno być jednak nagrodzone ? srednie na poziomie triple double i wygrywane mecze?

    Lubię to: 0
      • „Rozumiem, że 3 nowych gości ściągniętych w trakcie sezonu do Cavs pomijamy? LBJ sam gra i sam wygrywa…”

        To umniejszamy ten kolejny świetny sezon LeBrona „lepszą organizacją” czy jednak przyznajemy (jak Maciek), że powinien być brany pod uwagę?

        Lubię to: 0
        • LBJ nie jest karany za dobry zespół, po prostu nie robi WOW rzeczy w tym sezonie, jego drużyna nie jest najlepsza, nie ma najlepszych cyferek, to za co ma dostać MVP? Za nazwisko? Paul też gra świetny sezon i jest w wyścigu? Nie, ścigają się 3 (2?) nazwiska i pogódź się z tym.

          Lubię to: 0
          • Ja absolutnie nie chcę dawać Jamesowi MVP, ale nie oburzam się gdy widzę go w dyskusji, tak samo nie oburzam się gdy widzę Westbrooka albo Paula.

            Lubię to: 0
          • Nie oburzam się absolutnie za to, że ktoś bierze jego osobę pod uwagę, jakby nie patrzeć jest top-5 tego sezonu. Oburzyłem się perfidną manipulacją z Twojej strony, kiedy argumentowałeś tę kandydaturę.

            Lubię to: 0
          • Z mojej strony nie ma żadnej kosy ;), ciekaw jestem jak „wyceniasz” dodanie Mozgowa, Shumperta i JRS? Z tamtego komentarza wynikało, że nie za wysoko. Dla mnie to było głównym bodźcem do powrotu na drogę dobrego grania.

            Lubię to: 0
          • Dodanie tych zawodników uratowało sezon Cavs, zdecydowanie. Może i bez nich zakręciliby się w czołówce (2-4) Wschodu, ale na pewno nikt, by nie stawiał ich w TOP3 w walce o tytuł.

            Lubię to: 0
          • Teraz mógłbym się pod tym spokojnie podpisać…

            Harden dzisiaj troszkę stracił w tym wyścigu.

            Lubię to: 0
  4. Nie rozumie dla czego wkład Curry’ego w 64 Win Warriors jest umniejszany przez to w jakim srodowisku gra? ale nikt nie docenia ze nikogo nie blokuje w rozwoju nie zabiera pilki swietnie funkcjonuje obok Klaya ze Green moze porzucac ze przez Boguta moga grac atak i Curry w tym swietnie funkcjonuje

    Lubię to: 0
    • Wydaje mi się, że osoby ogarniające ligę w szerszym perspektywie niż boxscore doceniają Curry’ego i rozumieją, że prawidłowe funkcjonowanie w dobrze zorganizowanym mechanizmie wymaga pewnego samoograniczenia jednostki.

      Lubię to: 0
      • I jeszcze trzeba sie w tym odnalezci zeby to dobrze funkcjonowało,niewątpliwie Stephen ma swietne warunki ale w Warriors świetna robota została wykonana za sterami, Własciciel i GM:
        -wybory w drafcie
        -zatrudnienie M Jacksona
        -trade Boguta
        -podpisanie Andre Iguodali
        -zwolnienie Jacksona
        -zatrudnienie Kerra
        -No trade Love

        Lubię to: 0
      • czyli najlepszy player regular season to taki który sie najlepiej samoograniczy…

        tu nie chodzi o to zeby mówić że curry jest zły, jest zajebisty, zgoda!
        chodzi o to że kto inny zasluguje bardziej na nagrode MVP 2014/15

        Lubię to: 0
        • „czyli najlepszy player regular season to taki który sie najlepiej samoograniczy…” do tego robi WOW rzeczy, ma bdb staty i jest liderem najlepszego zepołu. Amen.

          Jeśli jednak Harden zakończy z przytupem to może być różnie. Jak Hou spadną na 6 miejsce, to nie sądzę, żeby wygrał.

          Lubię to: 0
  5. Mac ma oczywiscie 100 % racji jesli brac pod uwage definicje nagrody MVP. Nie mozna lepiej tego wytlumaczyc niz on to zrobil…
    Harden jest MVP i to zdecydowanie, Curry moze byc lepszym graczem , moze grac w lepszej dryzynie itd … ale jak wyciagniecie Currego z GSW oni nadal wygraja 50+ meczy a zabierzcie Hardena z Houston i Dwight poprowadzi ch do 34 wygranych w sezonie … Oczywiscie MVP dotanie Curry bo zasada przyznawani tej nagrody jest niezmienna w NBA od lat ale real MVP jest Harden i to ” by far”

    Lubię to: 0