Flesz: Game-winner Jamesa w Bostonie, mecz życia Greena, błąd sędziów rozstrzygnął mecz w Chicago?

6
fot. The Associated Press

Było w tym sezonie może pięć-sześć spotkań, które Flesz nominować mógłby w kategorii „Mecze Sezonu”. Musielibyśmy się cofnąć i dokładnie sobie to teraz przypomnieć, ale na pewno tylko mecze Bostonu i Miami znalazły się w tej kategorii dwukrotnie.

Pierwszy – ten emocjonalny dla Celtics w styczniu, kiedy w pierwszej połowie okazało się, że Rajon Rondo po zerwaniu ACL nie zagra do końca sezonu. Celtics wygrali wtedy po dwóch dogrywkach.

Chesz czytać dalej?

Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.

Subskrybcja

Uzyskaj dostęp do
pełnej treści artykułów.
Poprzedni artykułCzy wygramy jeszcze kiedykolwiek jakiś mecz? Czyli jak Charlotte Bobcats nie zostali Oklahomą City Thunder
Następny artykułCo tak naprawdę stało się na koniec meczu Chicago-Denver

6 KOMENTARZE

  1. Mam nadzieję, na dalszą część dniówki, ciekawy rozkład jazdy mieliśmy w nocy ;-) Co do dobitki Noaha.. „Joakim Noah dobił z powietrza lewą dłonią niedolatujący do obręczy fade-away Marco Belinellieg” – niedolatujący? serio? Źle się to ocenia no bo przecież Noah tam dołożył swoją rękę w pewnym momencie ale uważam, że piłka spokojnie by doleciała do obręczy. Taki niuansik, choć mecz dnia odbywał się w Bostonie.

    Lubię to: 0
  2. Na początku myślałem, że to również dobra decyzja sędziów (mimo, że jestem z Bykami). Potem jednak dwie rzeczy wzbudziły u mnie wątpliwości: pierwsza – a gdyby potraktować to jako alley-oop? Wszystko wtedy wydaje się w porządku. Druga rzecz – sędziowe mogą robić review zagwizdanych decyzji, a nie niezagwizdanych. A w tym przypadku przyznali punkty (więc nie zagwizdali basket interference). https://twitter.com/MarkDeeksNBA/statuses/313853593390305280

    Lubię to: 0
    • Co do pierwszej kwestii – nie można potraktować tego jako alley-oop, gdyż pierwszy kontakt z piłką nastąpił zbyt późno, kiedy piłka znajdowała się już w „cylindrze” – z oficjalnego podręcznika zasad gwizdany jest „goaltending”, jeśli zawodnik “touch[es] any ball from within the playing area when it is above the basket ring and within the imaginary cylinder”. Na zbliżeniach widać, że Noah dotknął piłki, gdy znaczna jej część jest już w cylindrze.

      Z kolei co do drugiej kwestii masz w zupełności rację – sędziowie mają prawo do powtórki tylko w wypadku, gdy został odgwizdany goaltending. W tamtej akcji punkty zaliczono, a dopiero w czasie przerwy sędziowie postanowili sprawdzić powtórkę i w konsekwencji odjąć punkty. Chociaż nie zostały one słusznie naliczone, sędziowie nie mieli prawa do obejrzenia powtórki

      Lubię to: 0