Warriors z rekordowym kontraktem za reklamę na koszulkach


Autor:
FavoriteLoadingdodaj do ulubionych tekstów | dodano: 13 września 2017
rakuten

Golden State Warriors zostali kolejną drużyną, która sprzedała prawa do reklamy na swoich koszulkach i jak przystało na mistrzów NBA, podpisali rekordowy kontrakt. Zawarli porozumienie warte $60 milionów w trzyletniej umowie z japońską firmą technologiczną Rakuten, której siedziba w Ameryce Północnej mieści się w San Francisco.

Dotychczas najwyższy tego typu kontrakt reklamowy podpisali Cleveland Cavaliers, ale jest on wart niemal połowę mniej niż ten Warriors.

Warto dodać, że logo Rakuten będzie także widniało na koszulkach FC Barcelony, choć ta otrzyma 60 milionów za rok reklamy.

← powrót do newsów

Komentarze

  1. Lucek71

    13 września 2017 o 07:18

    Podobne kontrakty zgarną pewnie Lakers i Knicks, a logo Rakuten jest już na koszulkach Barcy.

    Lubię to: 0
  2. fluber

    13 września 2017 o 07:44

    Niezła kasa. Za 20 milionów dolarów rocznie można mieć Crabbe’a i jeszcze parę tysięcy na waciki zostanie:)

    No i mamy kolejną rzecz, na której stracą drużyny z małych rynków.

    Lubię to: 0
    • Lucek71

      13 września 2017 o 07:50

      Zawsze można przenieść drużynę, Seattle czeka.

      Lubię to: 1
      • Maka Paka

        13 września 2017 o 08:49

        Dokłasnie. Też uważam, że dwie drużyny w los angeles i new york to zbyt wiele ;) A Kalifornia to w ogóle NBA stoi. Zamiast nets, czy clippers (lakers ;) ), fajnie byłoby widzieć z powrotem s-sonics plus np. mexico city tacos.

        Lubię to: 0
        • Stacz

          13 września 2017 o 09:12

          Może od razu Mexico City Narcos? ;)

          Lubię to: 10
        • grasshooper

          14 września 2017 o 01:08

          I ile tych drużyn przeniosą do Seattle?Mówiąc o drużynach z małych rynków to @flubber raczej nie myślał o Nets czy Clippers, którzy akurat nie radzą sobie marketingowo źle a chyba raczej o Charlotte, Memphis czy Nowym Orleanie.

          Lubię to: 0
      • Angel of Goodness

        13 września 2017 o 10:18

        Przenieść do Seattle i podpisać umowę z Microsoft’em
        :)

        Lubię to: 3
  3. PeLe

    13 września 2017 o 10:04

    Warto również dodać, że co prawda FC Barcelona zarobi 60 mln w jeden rok ale reklama Rakuten zajmuje centralne miejsce na koszulkach i jest kilkunastokrotnie większa.

    Lubię to: 6

Skomentuj