Między Rondem a Palmą (464): Chłop jak dąb


Autor:
FavoriteLoadingdodaj do ulubionych tekstów | dodano: 10 lutego 2017
fot. AP Photo

fot. AP Photo

Dziś na ustawce.

Rozmawiamy o sprawie Charles Oakley vs James Dolan, zerwanym ACL-u Jabariego Parkera i konsekwencjach tego dla samego Parkera i Milwaukee Bucks. Zapowiadamy co czeka nas w weekend. A trochę nas czeka!

Szukamy Bogów Koszykówki (i prosimy Was o pomoc). Słyszymy się z powrotem 21.02 po All-Star Game, może dzień wcześniej – narty, góry, rodzina, wyjazd.


__________________________________

Chcesz czytać dalej?

Poniżej znajdziesz trzy różne opcje abonamentu. Zdecyduj się na jedną z nich, a w zamian otrzymasz pełny dostęp do wszystkich artykułów na naszej stronie. To dzięki Twojej pomocy portal jest wolny od reklam, a my możemy 24 godziny na dobę dostarczać Ci najświeższych wieści z NBA.

Dokładne informacje i instrukcja jak wygląda proces zakupu znajdują się na stronie FAQ

Jeśli nadal masz wątpliwości, zapraszamy do naszej sekcji z darmowymi artykułami, gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto.

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni19 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni44 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 360 dni139 zł

56

Komentarze

  1. DuzyJot

    10 lutego 2017 o 11:53

    mamy statsy jak wygladaly zerwane wiezadla w latach 90-00? jakos nie pamietam tego typu plagi a tez grali 82 mecze (tak wiem ze wtedy lista substancji zakazanych miescila sie na zoltej karteczce).

    Lubię to: 2
    • rookiessj

      10 lutego 2017 o 12:57

      … to jest temat nad którym się zastanawiam już jakiś czas… czy wcześniej było, aż tyle takich kontuzji poważnych, czy może po prostu nie było takiego dostępu do mediów i mniej o tym wiedzieliśmy???

      Lubię to: 2
      • Barton

        10 lutego 2017 o 13:17

        Moim zdaniem nie było, ale nie mam żadnych danych na ten temat. To tylko opinia wyrobiona na pamięci, tego co się wtedy oglądało, słuchało, czytało jeśli chodzi o NBA.

        Lubię to: 1
    • grasshooper

      10 lutego 2017 o 17:56

      Bez przesady znów z tą plagą, ilu mamy w ostatnich 2-3 sezonach graczy ze zerwanym ACL?Tendencja do zerwanych wiązadeł od lat jest na podobnym poziomie, nie można powiedzieć, że mamy do czynienia z jakimś ogromnym skokiem bo od początku lat 90 średnia co roku waha się w granicach 3-4 takich kontuzji.Po prostu gdy takie kontuzje dotyczą bardziej znanych graczy wyolbrzymia się ich ilość i znaczenie, szczególnie gdy pojawiają się w krótkim odstępie czasu jak miało to miejsce w sezonie 2011-2012 kiedy w ciągu 10 dni ACL zerwali Rose, Shumpert i Baron Davis.
      Tutaj można zobaczyć listę chyba większości, jeśli nie wszystkich zerwanych ACL od 1970 do 2014 roku:

      https://twitter.com/ACLrecoveryCLUB/status/469623707803992064

      Lubię to: 5
  2. Wooky

    10 lutego 2017 o 12:11

    Dobry moment na przerwę, wyjeżdżam do Ghany i zawsze mam tam jakiś problem ze ściąganiem odcinków. Miłego wyjazdu

    Lubię to: 1
    • Olga

      10 lutego 2017 o 12:50

      Studiujesz prawo i uprawiasz crossfit?:) Udanego wyjazdu, skoro już nie wytrzymałeś i musiałeś nam o tym napisać:) ZNYK – udanego wypoczynku z rodziną, ja już tęsknię za Palmą…

      Lubię to: 52
      • Barton

        10 lutego 2017 o 13:18

        Olga jakie siarczyste panczline’y ostatnio. Nikomu nie przepuści.

        Lubię to: 9
        • Olga

          10 lutego 2017 o 13:36

          Mam fazę, taki czas w roku chyba, zima stępia moją empatię;)

          Lubię to: 5
          • rekin

            10 lutego 2017 o 13:45

            dobry trash-talk, szanuję

            Lubię to: 18
      • Kosma

        10 lutego 2017 o 13:41

        Olga masz u mnie piwo za ten pojazd!

        Lubię to: 7
      • Wolver

        10 lutego 2017 o 13:44

        Zapomniałaś Olga dodać, żeby zabrał bezglutenowe ciasteczka ?

        Lubię to: 8
        • Olga

          10 lutego 2017 o 17:34

          Lub pierożki z mąki kasztanowej:) poprawię się następnym razem:)

          Lubię to: 6
  3. Privat

    10 lutego 2017 o 12:44

    Mojżesz Malonus #bogowiekoszykowki

    Lubię to: 1
  4. Kosma

    10 lutego 2017 o 12:53

    Znyku w roli obrońcy Knicks nie Oakleya? Jestem w szoku.

    Lubię to: 11
  5. kigenx@gmail.com

    10 lutego 2017 o 13:27

    Red Auerbach #bogowie koszykówki

    Lubię to: 4
  6. Kosma

    10 lutego 2017 o 13:32

    31 minuta. Znów mlaski! Wrr! :)

    Lubię to: 4
  7. railwayman

    10 lutego 2017 o 16:43

    Ciekawy jestem jak wpłynie na zawodników, dłuższy terminarz bo wtedy nie będzie tyle meczów b2b, więc może będzie mniej kontuzji. Wg mnie powinni w ogóle mecze pre sezon zrobić dłuższy sezon a przy ALL STAR zrobić 2 tygodnie przerwy, będą ferii dla nas i po takiej przerwie będziemy tęsknić za grą.

    Lubię to: 1
  8. chlandzior@o2.pl

    10 lutego 2017 o 16:48

    George Mikan
    Pete Maravich #bogowiekoszykówki

    Lubię to: 1
  9. PeLe

    10 lutego 2017 o 17:33

    Znyku drogi, przy Twojej obronnej postawie Dolana w konflikcie z Oakleyem jest jeden błąd i jedno założenie które może być nieprawdą.
    1. Mecze koszykówki takie jakie grają NY Knicks Koszykowki w ramach NBA nie są prywatnymi imprezami. Nie możesz nie wpuścić kogoś, bo go nie lubisz. Błędnie twierdzisz, że skoro Dolan nie lubi Oaka to mógł sie go pozbyć. Nie mógł bez powodu. I nawet jeżeli kogoś nie lubi to nie jest wystaczający powód do wyprowadzenia go z hali.
    2. Druga część Twojego twierdzenia opiera sie na tym, że wierzysz w relację z incydentu przedstawioną przez NYK. Patrząc na Oaka jestem w stanie uwierzyc, że rzeczywiście coś chlapnął jęzorem ale nie wiem tego i Ty też. Biorąc pod uwagę jak parafrazując przedstawiłeś relację między właścicielem, a byłym brygadzistą to bardziej by wynikało z tej relacji, że właściciel ma większe problemy ze swoim bylym pracownikiem.
    W zw. zpowyższym Twoje zdecydowane i jednoznaczne stanowisko opiera się na jednym błędnym, a drugim wątpliwym i niepewnym zalożeniu przez co jest ono malo przekonujace.

    Lubię to: 16
    • zNYKający

      10 lutego 2017 o 21:24

      Zgoda. Organizator imprezy masowej pewnie nie może nie wpuścić osoby, która ma ważny bilet i nie zagraża swoim zachowaniem osobom trzecim (nie jest pijany, nie ma broni etc.) Natomiast jeżeli naruszasz regulamin – zasady porządku i bezpieczeństwa w obiekcie to moim zdaniem nie ma żadnych przeciwskazań, żeby go usunąć. I tak moim zdaniem było w tym przypadku. Oakley zaczął się awanturować i został wyproszony z imprezy, szorując twarzą podłogę.

      I właściciel zawsze może więcej. Nie bądźmy naiwni. Siła ponad prawem. Kto Dolanowi zabroni?

      Lubię to: 6
    • pwoloszun

      11 lutego 2017 o 11:34

      W pelni popieram zNYKa.

      Jak jestem na jakiejkolwiek imprezie + np z zona i dziecmi(ale nawet i bez) i jakis wielki gosc zaczyna sie zachowywac chamsko i agresywie, to raczej nie czuje sie zbyt komfortowo. Zaczynam sie denerwowac i jedyne o czym mysle, to zeby komus z bliskich nie stala sie „przypadkiem” krzywda. Gdy w koncu takiego jegomoscia usunie ochrona, po prostu czuje ulge

      Zasada jest prosta – albo umiesz sie zachowac jak normalny czlowiek, albo wy…asz ziom

      I nie – nie ma wyjatkow dla legend

      Lubię to: 0
      • Barton

        11 lutego 2017 o 22:10

        Dokonałem weekendowej kwerendy i w związku z tym co wygadywal Dolan w wywiadzie radiowym jestem tutaj po stronie Oakleya. Aczkolwiek Znyk co do meritum tzn. Regulaminu ds.imprez masowych ma rację wiadomo prawnik.Ale w tym wypadku problem wymyka się łatwej klasyfikacji. Dolan zwolnił szefa ochrony w wywiadzie mówił że Oakley w ogóle nie powinien wejść na teren imprezy bo miał zakaz a jakoś bilecik kupił ;) oraz o jego agresywnym zachowaniu. Problem w tym ze pracownicy obiektu między innymi windziarz nie mówił nic o agresji Oakleya tylko o jego irytacji bo musiał czekać na drugą windę bo do pierwszej się już nie zmieścił coś w tym stylu. W kazdym razie jedyna osoba która mówiła o agresywnym zachowaniu Oakleya był Dolan. Dodatkowo Dolan się popisał i na antenie sugerował że Oakley ma problemy z agresją i alkoholem. Na koniec jeszcze dokopal Philowi.

        Lubię to: 1
  10. artnigo@gmail.com

    10 lutego 2017 o 20:28

    Kurwa przecież to Oakley legenda Knicks, którą Dolan nigdy nie bedzie więc należy mu się szacunek. Zgadzam się PeLe to nie prywatna impreza właściciela.Oak zrobił dla Knicks więcej niż pan Dolan. NYC kocha takich ludzi jak on.

    Lubię to: 2
    • pwoloszun

      11 lutego 2017 o 11:36

      No wlasnie nie. Kibolstwu, zwyklemu chamstwu i agresji stanowcze NIE

      Lubię to: 1
  11. artnigo@gmail.com

    10 lutego 2017 o 20:35

    Dwóch z top-4 najgorszych właścicieli jest w NYC

    Lubię to: 0
  12. rzepka

    10 lutego 2017 o 20:42

    zNYK, pamiętaj: Dolan nigdy nie ma racji. NIGDY. Przeliteruję: N I G D Y.
    pzdr

    Lubię to: 0
  13. Gaznik

    10 lutego 2017 o 21:00

    Nie kasuj tak dobrych tweetów! Death rally for life!

    Lubię to: 0
  14. Cezary Szwarc

    10 lutego 2017 o 21:00

    Propozycje polskich Bogów koszykówki:

    Witold Zagórski
    Zdzisław Sroka (dziennikarz, ale zamiast serca na pewno miał Spaldinga)

    Lubię to: 0
  15. Maciek

    11 lutego 2017 o 01:01

    Co do Bogów koszykówki: Drażen Petrović

    Lubię to: 4

Skomentuj